Sunday, June 16, 2024

Update on Linkedln

Wow..wow...wow...
Sebenarnya sebelum nie mmg saya tak tau sgt pasal linkedln. Tp lepas slow2 belajar baru nampak segalannya

p/s: banyak gak yg saya pelajari dari linkedln nie. Saya admin saya mmg kurang mahir buat resume...nak kumpulkan apa yg telah saya buat dlm business Fitness lagilah...maklumlah org ADHD.

Tp selain connecting people kat linkedln nie. Dia buat kita lagi focus dlm career kita...baguslah kalau mcm tu...

Dah banyak dah saya update balik kat profile saya.. yealah, nama pun business sendiri, kena lah buat self-branding and self-marketing. 

Sesuai dgn session saya dgn occupational therapist. Skrg nie mmg lebih kepada Rebranding. Tp mmg saya ada buat 2 business. Jadi tak leh focus kepada Fitness sgt..dulu mmg org akan cari saya dlm fitness untuk
1. Execution of the movement and explaination
2. Designing of the training
3. Bubble butt
4. Choreographing (yg nie dah boleh masuk dlm entertainment)

Kira this is my core in Fitness lah.

Dlm Financial pulak, which is UNIT TRUST mmg org cari saya untuk invest guna 4 proven winning stratergy. Mmg usually my clients akan stay and promote kat sana...

Cuma now, still terfikir lagi untuk Fitness, perlu tak saya buka balik syarikat enterprise? Apa pendapat korang? 

Ralph Abdullah
(Mohd Ashraf bin Abdullah)
📌 Certified Fitness & Financial Consultant 
📌 Entrepreneur
📌 Certified Health, Wellness, Fitness and Wealth Professional
✅️ Your Trusted Partner and Friends. 

No comments: