Thursday, August 25, 2011

Bazar Ramadhan di Taman Melati

Recently, agak sibuk sikit...yealah dengan hari raya yang semakin hampir dan birthday saya pada 22hb Ogos...ahakss...pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada semua rakan terutamanya di Facebook yang wish saya pada wall, inbox dan juga melalui telefon; baik yang call saya mahupun yang bagi message...

Owh...berbalik pada Bazar Ramadhan, actually, saya nie kurang gemar ke tempat ramai orang, even pasar pun tak berapa gemar, tapi memang kena pergi sana, so terpaksalah...

Pada pandangan sayalah, Bazar Ramadhan kali ini tak semeriah macam masa saya belajar di UKM dulu, yuppp, time tue, yang paling famous adalah Pasar Ramadhan di Seksyen 1, Bangi, ala yang dekat dengan Shell tue...ahakss

Okies, entry nie saya uploadkan, suasana Bazar Ramadhan di Taman Melati...dekat dengan rumah best buddy I nie...

Actually, I tolong dia prepare rumah dia for the raya...yealah, family dia datang...plus, rumah baru pulak tue...masa tue tak sedar masa, dah dekat nak berbuka...kalau keluar ke restoran confirm kena buat reservation dulu....kan...so the best choice is Bazar Ramadhan...

owh, nie entrance yang kitaorang ikut ari tue...

tue dia ramai tak orang...rata2 macam diaorang baru ajer balik dari kerja...yealah, nama pun hari bekerja...ahaksss

Apam balik...apam balik..sukee sangat makanan nie kalau bulan puasa...actually kalau bulan puasa memang I suka makan dengan makanan tak berminyak or simple...kalau tak nanti I cepat muntah...

Tak derlah besar sangat...tapi yang datang tue memang ramai...macam2 juadah, macam2 ligat orang ada kat sana...ahakss...

tinggal 5 hari lagi nak raya, kenapa tetiba rasa sebak pulak didada...Well, to all, selamat meneruskan puasa...walaupun ramai kawan I bagi tau, dah tak tau nak sahur apa or berbuka apa...for me, the best thing is...make it simple...

Ikhlas dari saya
Ralph Abdullah

1 comment:

ralphabdullah said...

zulmantap: ahakss...last time teruk i kena di bazar ramadhan event kalau pergi pasar malam tue siap kena marah dgn kawan...coz i beli banyak sangat...ahakss...yuppp...i guess kemeriahan tue berkurangan dgn adanya bazar ramadhan yg baru...owh..nampaknya banyak juga tempat i dah pergi u pun dah pergi...kewl...